Vše o nákupu
Jak se s Vámi mohu spojit?
- Nejrychlejší způsob jak nás kontaktovat je prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, který najdete v horní liště na našem e-shopu. Na váš dotaz vždy odpovíme, a to nejpozději do 24 hodin od jeho podání.
- Pokud preferujete telefonický kontakt, popište nám prosím prostřednictvím formuláře, čeho se váš dotaz týká, a připojte své telefonní číslo - operátor naší zákaznické podpory vám do 24 hodin zavolá. V naléhavých případech prosím volejte +420 228 229 967, děkujeme.
Jaké nabízíte způsoby dopravy a platby?
Možnosti dopravy a platby jsou podrobně popsány ZDE.
Máte sklad v České republice?
Ano, máme sklad v Klecanech u Prahy a všechny objednávky odesíláme výhradně z něj.
Máte veškeré inzerované zboží skladem?
Zboží máme skladem přímo v Klecanech u Prahy, a nebo je na objednávku od našich subdodavatelů. Dostupnost zboží je vždy uvedena přímo u produktu. Na některé položky se vztahuje delší dodací lhůta, doporučujeme tedy dostupnost před objednáním vždy zkontrolovat na stránce produktu a případně s delší dodací lhůtou počítat.
Jak rychle dostanu svou objednávku?
- Pokud je veškeré zboží v objednávce skladem, objednáte do 11:00 a zvolíte platbu platební kartou či na dobírku, odesíláme zboží ještě tentýž den. Objednávka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání.
- Pokud potřebujete objednávku doručit v co nejkratším čase, zvažte prosím platbu platební kartou či na dobírku. V případě bankovního převodu může připsání platby trvat 1-2 pracovní dny.
- Pokud vaše objednávka obsahuje zboží, které není skladem, ale je na objednávku, dodací doba se odvíjí od lhůty uvedené u daného produktu.
Jak mohu stornovat svou objednávku?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím našeho formuláře a napište nám číslo objednávky, kterou si přejete stornovat.
V zásilce nebyla přiložená faktura, kde ji najdu?
Snažíme se jít s dobou a také šetřit životní prostředí, proto faktury zasíláme v elektronické podobě. Fakturu ve formátu PDF vždy naleznete v příloze e-mailu s informací o odeslání zásilky.
Jak je to s vrácením či výměnou zakoupeného zboží?
Ze zákona máte právo na výměnu či vrácení zboží do 14 dnů po jeho obdržení, můžete tedy nakupovat bez obav. Více informací najdete v Obchodních podmínkách (v patičce e-shopu). Pro výměnu či vrácení zboží nás prosím kontaktujte přes náš formulář. Na vaše dotazy odpovíme nejpozději do 24 hodin.
Moje objednávka obsahuje zboží skladem, ale i zboží na objednání u dodavatele. Posíláte v takových případech zboží po částech nebo dohromady v jedné zásilce?
Pokud nastane tato situace, zboží vždy nejdříve objednáme u dodavatele a následně odesíláme objednávku kompletní. Objednávku samozřejmě můžeme na vaše přání rozdělit, stačí nás kontaktovat prostřednictvím našeho formuláře.
Co když objednané zboží není skladem?
Na našem e-shopu zobrazujeme pouze zboží, které je přímo skladem, nebo které lze objednat u dodavatele. Může se však stát, že poslední kus objednají dva zákazníci naráz a pro druhého již nebude k dispozici. Ojediněle také zboží nemusí být již dostupné u dodavatele. V obou případech vás budeme neprodleně kontaktovat a nabídneme vám řešení.
Mám zájem o zboží, ale aktuálně není dostupné. Jak mám postupovat?
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře. Zjistíme dostupnost zboží u našeho dodavatele a nebo vám nabídneme vhodnou alternativu.
Nacházím se mimo Českou republiku a chtěl bych si u vás objednat zboží. Je to možné?
Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, i to je možné. Kontaktujte nás prosím přes náš formulář a my vám nabídneme řešení.
V případě dalších dotazů nám prosím napište. Na vaše dotazy odpovídáme nejpozději do 24 hodin.